- Tümünü Gör
- Altyapı Projeleri & Proje Finansmanı
- Birleşme & Devralmalar
- Banka & Finans
- Enerji & Doğal Kaynaklar
- Gayrimenkul Hukuku
- Rekabet Hukuku
- Uluslararası Ticaret ve Gümrük
- Kişisel Verilerin Korunması
- Genel Şirketler Hukuku
- Uyuşmazlık Çözümü
- Sermaye Piyasaları
- Beyaz Yaka Suçları & Yolsuzlukla Mücadele
- Varlık ve Servet Yönetimi
Avrupa Komisyonu’nun Gucci, Chloé ve Loewe’ye yönelik yeniden satış fiyatı tespiti ve çevrimiçi satış kısıtlamalarına ilişkin kararı, lüks markaların “marka imajı” gerekçesiyle rekabet hukukundan muaf olamayacağını ortaya koydu. Makalemizde bu kararın detaylarını ve Türkiye’de kozmetik sektöründeki yansımalarını ele alıyoruz.
Makalenin tamamını okumak için buraya tıklayın.
Yazarlar: