Geri Dön

“Karanlık Ticari Tasarım” İçeren Reklamlara Yaptırımlar Geldi

“Karanlık Ticari Tasarım” İçeren Reklamlara Yaptırımlar Geldi

“Karanlık Ticari Tasarım” İçeren Reklamlara Yaptırımlar Geldi


Reklam sektörünü ilgilendiren yeni bir kavram ortaya çıktı: “Karanlık Ticari Tasarımlar”. Karanlık Ticari Tasarım Nedir? Ekonomik Kalkınma ve İşbirliği Örgütü (OECD), “Karanlık Ticari Tasarımları” “tüketicileri sıklıkla kendileri lehine olmayan seçimler yapmaya yönlendiren ve çevrimiçi kullanıcı ara yüzlerinde sıklıkla karşılaşılan uygulamalar için kullanılan bir terim” olarak tanımlamaktadır.


Duyurunun tamamına buradan erişebilirsiniz.