- Tümünü Gör
- Altyapı Projeleri & Proje Finansmanı
- Birleşme & Devralmalar
- Banka & Finans
- Enerji & Doğal Kaynaklar
- Gayrimenkul Hukuku
- Rekabet Hukuku
- Uluslararası Ticaret ve Gümrük
- Kişisel Verilerin Korunması
- Genel Şirketler Hukuku
- Uyuşmazlık Çözümü
- Sermaye Piyasaları
- Beyaz Yaka Suçları & Yolsuzlukla Mücadele
- Varlık ve Servet Yönetimi
“Karanlık Ticari Tasarım” İçeren Reklamlara Yaptırımlar Geldi
Reklam sektörünü ilgilendiren yeni bir kavram ortaya çıktı: “Karanlık Ticari Tasarımlar”. Karanlık Ticari Tasarım Nedir? Ekonomik Kalkınma ve İşbirliği Örgütü (OECD), “Karanlık Ticari Tasarımları” “tüketicileri sıklıkla kendileri lehine olmayan seçimler yapmaya yönlendiren ve çevrimiçi kullanıcı ara yüzlerinde sıklıkla karşılaşılan uygulamalar için kullanılan bir terim” olarak tanımlamaktadır.
Duyurunun tamamına buradan erişebilirsiniz.